Op deze pagina vertellen we wat meer over D-A-T

Wij willen jou, zoveel als mogelijk, “techniek” vaardigheden aanbieden.
Wij repareren oude computers en rand apparatuur. Tevens hebben wij met enige regelmaat 2e hands kantoor meubelen en kantoor artikelen. Indien nodig knappen wij deze op en na een grondige schoonmaakbeurt gaan deze in de verkoop. Maar we doen nog veel meer om zoveel als mogelijk variatie in de werkzaamheden te creeëren. Als extra activiteit bedrukken wij ook t-shirts, truien en wat de klanten dan ook maar willen. We hebben daar een professioneel apparaat voor staan, we hebben een medewerker die heel goed logo‘s kan maken (in overleg met de opdrachtgever natuurlijk).
Op onze locatie maken we ook hele mooie plantenbakken van boomstammen, we hollen ze uit en voorzien ze van poten en anti-worteldoek. Er staat er een bij onze locatie!

Samenvattend

wij willen zoveel als mogelijk rekening houden met de wensen en voorkeuren van onze collega‘s/mederwerkers. Met als doel een fijne beschutte leer én werkplek, waar wat geleerd kan worden en waar we kunnen werken aan de doelstellingen. Een belangrijk onderdeel hierbij zijn de omgangsvormen. Leren werken met elkaar is daar een belangrijk onderdeel van!
Ook zorgen wij voor de nodige ontspanning, zo hebben we ieder jaar een Kerstbrunch. dan delen we ook de Kerstkado‘s uit. Tevens gaan we ieder jaar met het hele bedrijf (voor wie wil natuurlijk) een midweek op vakantie. Dat is altijd super gezellig. We vragen aan de collega‘s/medewerkers een kleine bijdrage. Maar de rest, o.a. eten en drinken en uitjes wordt door stichting D-A-T en Zorg voor Arbeid betaald. Zo zorgen we voor een ontspannen sfeer en krijgen de collega‘s de gelegenheid elkaar op een andere manier te leren kennen.

Er is uiteraard heel veel te vertellen over onze stichting. Maar het is misschien leuker om eens een keer te komen kijken. Vanaf 2017 werken wij met certificaten, daarvoor zetten wij samen een schema met je op voor de werkzaamheden die je wilt/kunt doen en bij succesvol afronden van dat gedeelte ontvang je van ons een certificaat.
Download voorbeeld certificaat