Stichting D-A-T

heeft een weg ingeslagen door verantwoord te leren. Hiermee bedoelen wij op een rustig tempo en rekening houdend met de mogelijkheden van onze collega’s/medewerkers, vaardigheden aan te leren. Hierbij houden wij ook rekening met de wensen van ieder afzonderlijk. Tijdens de dag worden er door ruim 25 medewerkers technische vaardigheden aangeleerd of verbeterd. Een zinvolle en een zeer nuttige manier van leren en werken! O.a. repareren wij oude computers, knappen kantoor meubilair op, repareren wij fietsen en waar ook maar vraag naar is.

Hoe meer variatie hoe beter!

Wij houden ons serieus bezig met het milieu, leren onze collega’s/medewerkers samen te werken. Met als doel persoonlijke groei, plezier in de dagelijkse taken, vergroten van de vaardigheden, een zinvolle en nuttige manier van werken. Werken aan persoonlijke doelen is hierbij het uitgangspunt.
Voor Stichting D-A-T is persoonlijke ontwikkeling dé basis.